راه‌یابی ۴ یزدی به مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان 
کد خبر: 4146189
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

راه‌یابی ۴ یزدی به مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان 

همزمان با برگزاری مرحله مقدماتی هشتمین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز فرهنگیان» سراسر کشور، از 10 نفر فرهنگی یزدی راه‌یافته به مرحله کشوری، چهار نفر توانستند به مرحله فینال راه یابند.

مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگيان به گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، با عنایت خداوند متعال، با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش در مرحله مقدماتی هشتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور که در هفته اول خردادماه برگزار شد، از 10 نفر فرهنگی راه‌یافته به مرحله کشوری، چهار نفر از همکاران با کسب امتیازات لازم به مرحله فینال مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

در همین راستا، محمدرضا زارعشاهی از شهرستان میبد در رشته قرائت تحقیق، مرضیه دهقان‌طزرجانی از ناحیه یک یزد در رشته حفظ کل، حکیمه شفیعی از ناحیه یک یزد در رشته قرائت تحقیق و سمانه حسن‌آبادی از ناحیه دو یزد در رشته روش تدریس احکام توانستند به این مرحله راه یابند.

این موفقیت را خدمت تمامی جامعه فرهنگی و قرآنی استان تبریک عرض کرده و برای این همکاران تلاشگر در مرحله فینال مسابقات که از 30 خرداد الی 1 تیرماه جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد، آرزوی توفیق داریم.            

انتهای پیام
captcha